YEREL SEÇİM ANKETİ | ANKARA | KAHRAMAN KAZAN | 2019 | MANSUR YAVAŞ MI ? MEHMET ÖZHASEKİ Mİ ?

Views: 32 270

Comments "YEREL SEÇİM ANKETİ | ANKARA | KAHRAMAN KAZAN | 2019 | MANSUR YAVAŞ MI ? MEHMET ÖZHASEKİ Mİ ?":

Author: Aragore
Nankorsunuz kazan halkı kazanın en kötü köylerinde bile kaymak gibi yollar var evler 10 numara
Author: Tojagrel
Amkdumun yaşlı morukları ölmeyi unutmuşlar geleceğimize karar verip hayatımızı karartıyorlar
Author: Tara
Mehmet öz siki. 🤣Ulen birtane koyunda şu adamın ismini düzgün söyleyemedi ya 🤣
Author: Samule
8) Yolunuz açık olsun. Başarılar.
Author: Mezikinos
Cevap; Reisin yolundayız.
Author: Zunris
NOT: Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü mezunuyum; ama şu an çalışmıyorum. Belki bir faydam dokunur diye yazdım bu satırları. Cüretimi bağışlayın.
Author: Kijind
4) Çok fazla tekrara düşmemek için değişik ve yaratıcı soru kalıplarına, kitap ve gazete okumaya, gündemi takip etmeye ihtiyaç vardır.
Author: Mikabei
gelecekten mi gecmisten mi beklenti diye soran agabeyime selamlarimi iletiyorum😊👍
Author: Gami
Bu spiker kim laaa😂
Author: Nekree
Hibo medyanın sunucu arkadaşlar. Röportajlarınızı ve sempatik olmanızdan dolayı sizleri tebrik ediyorum. Yalnız yapılan röportajlarınızda iktidar partiye karşı cephe alıpta oy kullanmayacağım diyen kişilere oy kullanmasanız kullanılmayan oyların, iktidardaki partiye yaradığını niye söyleyip uyarmıyorsunuz. Çünkü bir çok kişi bunun bilincinde değil, bu na pireye kızıp yorganı yakmak gibi bir şey deniyor.
Author: Kiktilar
9:32 cok dogru soyledi katiliyorum secim yaklastimi ortada dolaniyolar secim bitti mi kayboluyolar ulasilmaz 👍🏼
Author: Voodoolmaran
13:06 arkadas hangi dilde konusuyor?ben Turkceyi iyi biliyorum Azerbeycanliyim.yahu Turk kardeslerimiz arapca konusuyor anlamadimki ben.kusura bakmayim cok ozur dilerim sanki Turkiyede insanlarin icine seytan kacmisda oyle konusuyorlar
Author: Fenrizuru
Bu arkadaş gayet başarılı yapmış ropörtajı.sakin tavrı karsisindakine rahat cevap verdiriyor.eli cebindeymiş falana takılmayın ne yapsın amk soğuk biraz anlayışlı olun.
Author: Moogubar
Sonunda tarafsız bir spiker bulduk
Author: Akishura
Mansur yavas tabiki
Author: Dagal
Sahte röportaj kazanda %70 akp çıkar ankarada %10 farkla akp alir
Author: Dojinn
Adam gibi adam Mansur yavaş
Author: Mubar
19 ağustos 2017 tarihinde temeli Binali Yıldırım tarafından atılan Kahramankazan -Ankara yolu ( gidiş geliş 3 şerit 12 köprü çalışması ) bir hızla başladı sonra durdu vatandaş soruyor neden yapılmadı...
Author: Yozshukinos
Yeni spiker arkadaş enerjik pozitif hayırlı olsun
Author: JoJogal
Mansur yavaş inşallah kazanır! ! !
Author: Brabar
1) Her şeyin bir nedeni vardır. "Nedeni var mı?" şeklinde bir soru biçimi ne duyulmuş, ne de görülmüş bir şeydir.
Author: Vudor
ucuz bira satan halk evleri istiyoruz.
Author: Meztirg
Soru; Neden Özaseki?
Author: Malaktilar
Mehmet Özhaseki
Author: Malajind
TÜRK MİLLİYETÇİSİ OLARAK MANSUR BAŞKANA VERECEM
Author: Vudosar
Dayıııı kafa nerede
Author: Aragal
Diğer sunucu arkadaş daha başarılıydı.
Author: Yozshull
Son olarak görüşümü de paylaşmak istiyorum: Mansur Yavaş'ın, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı seçimlerini rahat kazanacağını düşünüyorum.
Author: Tygolrajas
mehmet özseki
Author: Tojakinos
Mansur başkanıma oyum sizi çok seviyorum başkanım
Author: Grolkis
6) Muhabir, röportaj öncesi daha hazırlıklı ve bölgeyle ilgili daha fazla bilgi sahibi olmalıdır.
Author: Shaktilabar
Kazan Mansur dediyse is bitmistir
Author: Mikajas
akp nin kalesinde
Author: Shasida
18 Yavaş
Author: Tataxe
Kardeşim allah aşkına röpartaj yaparken elini cebinden çıkarya
Author: Voodoobei
Koyina bak gelecektenmi gecmistenmi diyor gecmisten ne beklenir koyunoglu koyun
Author: Makora
Yav arkadaşlar diğer sipiker nerede o daha iyi sunuyordu bunun sanki biri kafasına silah dayamış zorla konuşturuyor...
Author: Mikataxe
Değişim vakti artık Chp gelsin aslında partiye bakmamak lazım Chp kılıçdaroğlu yüzünden kötü görünüyor oylar Mansur yavaşa oylar ekrem imamoğluna
Author: Arasida
Bu ne oğlum adam farklı ses aynı 😂😂
Author: Gagami
Daha bir otarallimis ismini soyleyemiyor ozhaseki fiyemez oturdumu kalkmiyor cunku oturakli
Author: Sarr
3) "Eller cepte" modu etik değildir. Röportajların ciddiyetine gölge düşürür.
Author: Nagar
özhasiki alır
Author: Nar
Spiker oto pazarına araba alamaya gelen müşteri gibi araba alacak sandım😂😅🤣
Author: Faushicage
Eli sikinde video izleyenler eli cebinde emek harcayan insanları eleştiriyor harbi boş adamlarsınız amk
Author: Gardahn
5) Arka arkaya sorulan sorularda bağlantı ve ilgililik önemlidir. Geçişlerde uyum olmalıdır.
Author: Arashill
- neden efendim?
Author: Nizuru
Abi kişiler seçiliyor mu video kesiyormusun kesinti var gibi doğal birşey yok yolda direk yürürken insanları durdurup sorma yok izliyoruz direk insanlara mikrofonun yanında doğal akışında değil daha güzel ve canlı olabilir bence biraz renk katıl ayrıca tüm videoları izliyorum ortalama 400 kişiyle yaptınız sadece 15 20 tanesi bayan biraz bayanlara genclere yönelin ankete video canlılık getirin seçim yaklaştı anketler video gecikmeye başladı aksine biraz grubunla bir toplantı yapınız ve yeni kararlar alınız renk ve canlılık katınız
Author: Nejind
ARTIK KÖTÜLER GIDIB IYILER GELEÇEK INŞALLAH IYI OLAÇAK. TABIKI MANCUR YAVAŞ ARTIK IYILER KAZANAÇAK INŞALLAH.
Author: Bakazahn
Suç Soğanın Cücüğünde diyen bir seçmen kitlesi var hala. Koyunlara seçme hakkı vermişler. Karnını doyuran çoban yerine boğazını kesecek kasaba oy vermiş maalesef. Üç yanlış bir doğru etmez. Doğruyu söylesen de ahmaklar kıymetini bilmez.
Author: Nehn
Bu yaşlı zibidi taifesi her ortamda cehape ve karnelerden bahsediyor. Ulan chp zamaninda 60 yil once karne varmis dogru, ama ikinci dunya savasiymis ve sen o sayede babani kaybetmemissin. Ulan 2019 yilinda sihhiye'de 1,5 km domates, biber, sogan kuyrugu olustu dun. Dunya savasi yok, ulke harpte degil. Yalanci adamlar.
Author: Mazuzilkree
secim bitmis.trafoya kedi girmezse mansur yavas kazanir.
Author: Yotaxe
şok ⚠ şok ⚠ şok ⚠
Author: Kajigrel
Reisiniz milyonları götürsün, sizde ağzınız aç, fakir gibi ortalıkta gezin. Amerika'ya gelin size refah seviyesini gösterelim. Türkiye gibi boktan bir ekonomiye sahip ülkeden kaçmak için can atacaksınız. Güzel ülkeme ne yapmışlar? Kıyma burada 11$ 😂
Author: Doulmaran
Elini cebinden çıkar çünkü saygısızca durmuşsun. Diğer arkadaş daha iyi sunuyordu.videoyu bu yüzden beğenmedim
Author: Nall
bu ak koyunlar adam olmaz olamazlar siksen sesleri çikmaz
Author: Fauzshura
Kameramanla yermi değiştiniz 😂
Author: Goltizragore
Kahramankazan fazıl köremezli büyükşehir mansur yavaş inşallah
Author: Mikalabar
Fazılın seçim ofisinin orda çekim yapmışsınız tabiki hepsi yavaş der
Author: Faujora
Kayserili adama belediye mi emanet edilir amk
Author: Daigor
Yeni arkadaşlar hayırlı olsun
Author: JoJozil
Mansur Yavaş geliyor dertlere derman olmaya..cCc
Author: Kale
en sevdiğim kanal 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Author: Dile
Kardeşim bu çok gariban insanlardan elektrik su doğalgaz parası alınmasın benim en büyük dileğim budur gariban kardeşlerimiz için
Author: Mezigore
YAVAŞ GARDAŞIM YAVAŞŞŞŞ
Author: Fauzshura
Tabiki MANSUR YAVAŞ
Author: Gurn
Mehmet özhaseki inşallah meydanları çakallara bırakmayacağız
Author: Dusar
Bide seçim bürolarının önünde yapılmasaydı daha iyi olurdu ama başarılı olmuş hayırlı olsun
Author: Mezigore
Kayseride ne yaptı define aramaktan başka on beş senedir merkez deki kalenin tadilatini bitiremediler
Author: Moogulkis
Sevgiler ve saygılar.
Author: Nikom
mehmet özsiki
Author: Nijinn
Özhaseki ❤❤❤
Author: Doucage
Yahu bu ülke bitmiş...Kardeşim kimseden Zeki Müren Türkçesi beklemiyoruz da bu ne yahu..İzlerken başım ağrıdı resmen...Konuşmayı beceremiyor millet daha...Bu arada halk partisi döneminde benzin kuyruğu gördüm diyen dayı allah belanı versin...Tanzim satış noktaları seni bekliyor...
Author: Melkree
Almanyada yasiyorum sonuna kadar recep tayyip erdoğan sonucta mallar olmasa ben 5 bin euroyla ceşmede tatil yapamam sonuna kadar rte onlarda köyünde kırıtsın amk cahil salak toplumlar avrupa bizi kiskaniyor diyorlar birde amk et yemekten aciz köpekler tam tersine dalga geciyorlar amk 😂😂
Author: Mezigore
aydın orhaniye güvenç imarı 6 yıldır yılan hikayesine döndü,,,5000 ve 1000 plan yapıldı dağıtım cetveli bir türlü hazırlanmadı plancı (asya avrupa planlama) ile belediye başkanı Lokman Ertürk neyi paylaşamıyor !! ikinci firmaya verildi (6 ay uğraştı) onuda büyükşehir onaylamadı olan vatandaşa oldu..aynı bölgede ostimli sanayicilerin 900 dönüm arazisi var ülkede hem işsizlik var diyorsunuz hem de adamların imarını çıkarmıyorsunuz (en az 8-10 bin kişi çalışr..)Yeni seçilecek belediye başkanı bu işi bir an önce çözmelidir...
Author: Zulkira
iki lira ucuz soğan için iki saat sıra bekleyip Allah hükümetimizden razı olsun diyen insan ne bekliyorsunuz ki
Author: Tygogar
Mansur Baskan
Author: Zulkirn
İstanbul'da ve Ankara'da, AK Parti'nin büyük bir bozguna uğrayacağı kesin gibi. AKP kalelerinde bile, kafa kafaya durumlar var. Halk, uyanıyor dostlar. Gümbür, gümbür geliyoruz!
Author: Malajas
Tabiki Son secime kadar AKP
Author: Vojind
mahsur yavaş
Author: Faugami
18 kişi Mansur Yavaş 👍
Author: Voodoonos
Sevgili muhabir dostum,
Author: Mitilar
- hasighe alismisiz biz agh pahtililer. baaa eyi geliyo yegenim.
Author: Dobar
Ah dayım ah ülke elden gitti sen 60 sene önce mazotu nasıl koyuyordun onu anlatiyorsun yıl 2019 patates soğan kuyruktan alıyorsun o zaman mozot nerden geliyordu söylesene bir
Author: Faelkis
Abi bu kim ¿ kendini bi tanıtsa iyi olurdu. Ama başarılı olmuş. Hayırlı olsun diyorum.
Author: Faegami
Akp'liler dünya liderini kıskanıyor 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁, niye AKP çalıyor, niye AKP vatanı sattı,niye AKP haram yiyor
Author: Maujind
7) Hibo Medya'nın alışılagelen sempatik, samimi ve renkli videoları, tecrübe kazanmak için şimdilik yeterlidir.
Author: Miktilar
- efendim kime oy vereceksiniz?
Author: Manos
İnsanlar o soğukta sizler için bişeyler hazırlıyo siz el cepte falan yazıyosunuz ? Onlarda insan üşüyodur belki bu kadar takılmayın be kardeşim
Author: Dasar
7 Özhaseki
Author: Samukinos
Kazanda Fazıl Ankara mansur
Author: Shagrel
Videona başlamada 1 like atayım zaten iyi bir blvideo olmuştur emeğine sağlık Yaradana emanet ol kudurmuş Akp lilerden uzak dur Tanzim yerlerine gitme hep aç kalmayı başaran Ak salaklarla doludur ne bok erlerse yesinler oraya haysitli şerefli insanlar gitmez zaten
Author: Tozahn
Bizde akp sayesinde domates biber kuyrugu gorduk ya baska birsey demiyorum.
Author: Babar
Mehmet Özhasiki
Author: Mikasida
250 gr çayımı kenevir poşetime koyarım keyfime bakarım.
Author: Goltill
18 yavaş
Author: Gulkis
MAHSUR YAVAŞ 👍👍👍
Author: Shaktirr
Mehmet Özhazeki
Author: Gardacage
başkan ne oldu hasta mı oldun bu arada röpörtaj yapan arkadaşa tavsiyem el cepte sunum yapılmaz izleyiciye saygı en azından
Author: Dalkree
Kahramankazanlı hiç kimse TAİ de yapılan HAB projesi ( 6 milyar dolar ) keresteciler sitesi, saray sanayi bölgesi( 800 yakın fabrika var ) için raylı sistemi istemiyor yapıldığı zaman Kahramankazana kadar uzatılırsa bölge çok daha hızlı gelişir....
Author: Brazahn
Fazıl Köremezli-Mansur Yavaş
Author: Zuramar
Mehmet Özhasesiki
Author: Braran
13:05 teki adamın dediğini anlayabilen var mı?
Author: Babar
mehmet özhaski
Author: Morr
spiker kaçırılmış :)
Author: Shagis
Elini cebinden çıkar
Author: Aragis
mashur yavaş
Author: Kagakinos
Hala bu hirsizlara oy veriyorlarsa daha beter olsun
Author: Grozil
Kardeşim güzel medya yapıyorsun helal olsun şukadar şöyle yim çolunu çocunu geleceği ni düşünen ak partiye oyunu vermez bellemişler daha iyisi yok ama milet artıkçözdü bunları eminim milli irade yerini bulacak
Author: Kirr
mansur yardım edilmiş demek..sen mansur ne demek diye sorsana akp seçmenine..
Author: Fenrigul
yavaş gardaşım yavaş
Author: Sharan
mahsun yavaş
Author: Tygot
nede olsa Ankarayı FETÖ ye parsel parsel sattı..ben demiyorum Bülent ARINÇ diyor...
Author: Goltiramar
- Özhaseki mi demek istediniz?
Author: Tygozuru
Abi eyt videosunda etrafa garip garip bakıyordun birşey mi oldu ?
Author: Dozshura
0.33 tayyibin piçiyim diyecek sandım:)
Author: Mitaxe
Sizi severek izliyorum
Author: Mut
Sevdim bu çocukları da tarafsız ve güzel yapmislar
Author: Diramar
6 kişi Mehmet Özhaseki 👎
Author: Vihn
A
Author: Aranos
Bu sefer akp kaybedecek. Oyumuz Mansur Yavaş'a.
Author: Kishicage
kahramanmış pehh..
Author: Vudot
2) Muhabir, subjektif ya da objektif, yorum yapmaktan olabildiğince kaçınmalıdır.
Author: Goltijora
Sizi cok begenerek izliyoruz hiboo medya super
Author: Dogami
Mansur yavaş alacak gibi
Author: Kazikasa
Ankara yı Mansur YAVAŞ alırsa yandı gülüm keten helva...Melih GÖKÇEK uykuları yitirir..
Author: Akinobei
Hibo abi kilo almışsın kahramankazan sana yaramış :D
Author: Mazuzilkree
ucak gemisi yapacakti manav acti
Author: Tolabar
Mansur başkan
Author: Zulukus
Sogan yine 2 lira ya düsmüs:)
Author: Nek
- mehmet ozhsiki
Author: Golkree
koyun başka parti yok diyo
Author: Tarisar
Merhaba Arkadaşlar Daha Çok Anket Yapabilmek İçin Bir ekip Daha Kurdum Sizce Devam edelim mi iki ekip Görüş Ve Düşüncelerinizi yorumlara Yazarsanız Çok Sevinirim Sizleri Çom Seviyorum Teşekkürler 🙏
Author: Brataxe
- haaa işte o.
Author: Sarr
7 haseki
Author: Vugar
Akp Tabiki
Author: Akikora
05:35 kim bu masnur savas ?

About Yozshulabar


thoughts on “YEREL SEÇİM ANKETİ | ANKARA | KAHRAMAN KAZAN | 2019 | MANSUR YAVAŞ MI ? MEHMET ÖZHASEKİ Mİ ? Add Yours?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *